• L i n u s J o h a n s s o n •

69.uppslag i portfolion

Posted in foto;press by Linus on augusti 9, 2010

För ett litet tag sedan så slet jag och Maria med att färdigställa min A3-portfolio i två veckors tid. Det blev många sena nätter och helger. Och jag jobbade ofta från 08:00-17:00 på mitt vanliga jobb för att sedan bege mig till RBLS-studio där Maria jobbar för att fortsätta att arbeta fram till småtimmarna. Detta innebar att välja ut fotografier som lämpade sig och att redigera om dem för att sedan ställa dem inför tryck. Sedan skriva ut allt ihop och beskära det snyggt. Det roligaste var dock att bestämma upplägget i portfolion, men även det svåraste. Ett uppslag som blev riktigt bra i tryck är det jag postat ovan på Timbuk och Daniel Badeie.

Måste också få tacka min fina flickvän för all hjälp. Hon slet precis lika mycket som mig och gjorde ett underbart jobb. Älskar dig.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tobbe said, on augusti 9, 2010 at 21:12

    Fantástico! Skulle vara väldigt kul att få se mer ifrån den portfolion!


Lämna en kommentar