• L i n u s J o h a n s s o n •

142.Gaél

Posted in foto;människan, foto;studio by Linus on maj 18, 2012

Efter en mycket lång tid så fick jag äntligen suget tillbaka. Min första fotosession som var på eget initiativ och som faktiskt var rolig att genomföra. Det känns enormt bra att ha fått tillbaka lite utav det där glödet som man en gång hade.

Jag frågade Gaél om han ville ställa upp som modell efter att jag fått lite idéer och inspiration. Han tackade ja och bilderna som blev tagna kommer att komma upp här inom sin tid. Jag testretuscherade ett foto lite snabbt och det känns faktiskt riktigt bra. Så tack Gaél för ett bra jobb.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dennis Wernersson said, on maj 20, 2012 at 15:10

    ser galet bra ut och jag längtar efter att få se mer!


Kommentera

