• L i n u s J o h a n s s o n •

140.8 månader sedan

Posted in foto;press by Linus on maj 4, 2012

Oj! Hade glömt bort det här med bloggen. Antar att det beror på att jag inte har gjort ett enda seriöst försökt till att fota sedan förra sommaren. Där emot så har det hänt en del sedan sist. Jag är fast anställd på C2 som retushör och här har jag varit sedan oktober 2011. Trivs enormt bra och jag har utvecklats enormt mycket inom just retushering.

Har haft det väldigt lugnt i dag och har därför suttit och lekt med ett foto som jag tog för ca 3 år sedan. Tänkte dela med mig utav det. Mest för att ha något att tillföra bloggen med.

Kommentera

