• L i n u s J o h a n s s o n •

136.tillbaka

Posted in foto;dokumentärt, foto;människan, foto;miljö, foto;press by Linus on augusti 23, 2011

Den 13 juni skrev jag att bloggen skulle börja leva igen. Vilken lögn. Men denna gång så skall jag hålla mitt ord. Dels för att det är ganska roligt och dels för att jag blir korttidsarbetslös i ca 2 månader efter augusti. Då måste jag hålla kreativiteten igång, och det brukar bloggen hjälpa till med. Tänkte även passa på att annonsera lite här: Om någon behöver en retushör eller en fotograf så hör gärna av er via min mail (linus@linusjohansson.se) eller skriv en kommentar här på bloggen.

I och med att jag knappt fotar längre så kommer jag lägga upp gamla bilder. En liten sammanfattning utav vad som synts i bloggen tidigare.

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. hagelstorm said, on augusti 23, 2011 at 09:42

    Dina bilder är sjukt fina! :)

  2. victoriiaaa said, on augusti 23, 2011 at 15:36

    Alltså du är så fruktansvärt duktig! Så himla tråkigt att jag hittade din blogg i slutet av april, har inte kommit många nya inlägg sen dess. Men som tur är finns ju ditt fina arkiv kvar att titta i!

  3. Fredrik Holmquist said, on augusti 23, 2011 at 21:12

    Fin sammanfattning!

    Hoppas inspirationen hittas.

    Jagar den själv just nu.

    Kanske olika teman som man bestämmer kan sätta fart på kreativiteten.

  4. Mary said, on augusti 24, 2011 at 08:01

    Åh, jag dör lite. Känslan och ljuset i bilderna är magiska.
    Fan vad grymt.

  5. My said, on september 18, 2011 at 17:37

    Galet fina!

  6. Hanne Hovland said, on september 29, 2011 at 16:26

    Utrolige fine!!

  7. Maja said, on november 11, 2011 at 21:04

    wow, fantastiska bilder!

  8. Anne said, on september 2, 2012 at 07:27

    Fantastiska foton, mycket inspirerande


Kommentera

