• L i n u s J o h a n s s o n •

117.analog på oa

Posted in analogt;, foto;dokumentärt, foto;människan by Linus on februari 16, 2011

Hämtade ut rullarna idag. Det var lite blandade känslor när jag kollade på kontaktkartorna, spec gällande de nyare bilderna. Det verkar som att fokusringen gått sönder på gluggen jag använt så skärpan låg på helt fel ställe i varje bild (här tänker nog några att jag bara fokuserat fel. Kanske det, men inte på 60 bilder utav 60. Så dålig är jag inte, smiley).

Dock så känner jag att man kommer undan med det i bilderna på OA här ovan. Men detta är bara 3 st bilder utav 60. Så de flesta utav gatufotografierna är totalt oanvändbara tråkig nog. Ja ja, så är det med det analoga. Bara att byta objektiv till nästa gång och fota på.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Julia said, on februari 20, 2011 at 19:54

    Du har en jätte fin blogg med härliga bilder! :D

  2. sara said, on april 1, 2011 at 15:44

    som bruden ovan, du äger


Kommentera

