• L i n u s J o h a n s s o n •

110.barrett

Posted in foto;människan by Linus on januari 24, 2011


I augusti förra året så var jag hemma hos Matts och tog denna bilden. Har dock inte orkat fixa med den förrän nu.

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. inkompetentmun said, on januari 26, 2011 at 12:42

    Jag hade Press-pass på P3 Guld, dock hade jag tappat rösten så jag kunde inte fota något på efterfesten, vilket sög. Men att flåsa i artisters öron istället för att fråga ”får jag fota dig?” kändes inte ok..

    Kul att du gillade!

    Dina foton är grymma som vanligt :)

  2. Vildvittra » Länkhög said, on januari 31, 2011 at 11:08

    […] Trade a Dream: Exodus II Okonsten: Barrett Fotograf Jenny Jedborg: Självporträttstristess Om böcker som jag hunnit läsa: Farväl i […]

  3. hilda said, on februari 5, 2011 at 09:57

    grymt skön stil du har när du fotar! :D

  4. Johanna said, on februari 8, 2011 at 08:36

    Har han sådär hemma hos sig? Nu blev jag avundsjuk.

  5. Sara said, on februari 9, 2011 at 19:43

    Herregud vad snygg bild.
    Älskar de mörka färgerna.

  6. Sara said, on februari 9, 2011 at 19:43

    Herregud vad snygg bild.
    Älskar de mörka färgerna.


Kommentera

