• L i n u s J o h a n s s o n •

108.1:a fotot i år

Posted in foto;människan by Linus on januari 14, 2011

Det var inte roligt och det var inte tråkigt. Det var ett foto.

För en timma sedan visste jag inte om det, att jag skulle ta mitt första foto för i år. Men när jag skulle fylla på lite rött vin i glaset såg jag röran i vardagsrummet och jag drogs till det. Det var stökigt, obalanserat och ingen struktur och några fula lampor stod mitt på golvet. Jag möblerade om lite och tände dem. Tog en bild och gick tillbaka till datorn och här är jag nu med 2011 års första foto för min del.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fotograf Elin Ivemo said, on januari 15, 2011 at 12:40

    grymt! jag gillar verkligen vinglaset i din hand! snyggt ljussatt med. ibland behöver man liksom inte mer än random lampor.

  2. Solveig Holstein said, on januari 15, 2011 at 18:16

    Se där! Tre fula lampor, en man och ett glas vin och vips har du fått en spännande bild! Drick mer vin! ;) – Det är bra att ha höga krav på sig själv, men det kan vara hämmande också! Du har världens grymmaste bilder på hemsidan, kan bli svårt att toppa det, men lek lite så att lusten kommer tillbaka. Synd om du låter bli… jag älskar dina bilder – så lyssna på tant nu!! :)


Kommentera

