• L i n u s J o h a n s s o n •

107.illustration

Posted in övrigt; by Linus on januari 10, 2011

Har inte hittat tillbaka till fotograferandet ännu. Men det gör inget, efter  snart 5 månaders torka så har jag slutat att bry mig. Det får komma när det kommer. Så för att få lite utlopp för min kreativitet så gör jag annat istället. Som illustrationen ovan. Funderar på att börja göra papperspyssel också. Ha det bra.

Ps. Hade ju tänkt att göra en års-resumé. Men orkade inte. Det kanske kommer senare. Är dock så less på alla mina bilder att jag gruvar mig för att slänga ihop ett inlägg med alla dem i.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Helena said, on januari 11, 2011 at 21:29

    tja linus, gick på kulturama samtidigt som dig, i oa’s klass och ville bara säga att du är så sjukt grym på att fota. tråkigt att du inte känner att du har flowet för du tar fanimej några av de snyggaste bilderna ever!

    jag har precis köpt en nikon d7000 själv, så om du har några fototips att dela med dig av eller tips på schyssta nikon-objektiv så tas de tacksamt emot :)

  2. Johanna said, on januari 15, 2011 at 15:50

    Det är något med den här illustrationen som gör att jag tycker om den väldigt mycket. Kan inte sätta fingret på det. Extra drag i den med svart bakrund, färgerna kommer fram mer.

    Hoppas du hittar tillbaka till kameran, jag gillar dina fotografier ^^


Kommentera

