• L i n u s J o h a n s s o n •

106.grattis på mig själv

Posted in foto;människan by Linus on december 17, 2010

24 år idag. Jag är inte lika bitter som på bilden, men har inga nya fotografier och inte heller något som passar in. Så det fick bli ett självporträtt.

9 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Annika said, on december 17, 2010 at 08:25

    Grattis på födelsedagen! :)

  2. Johanna said, on december 17, 2010 at 08:36

    Grattis grattis!

  3. Veronica said, on december 17, 2010 at 10:13

    Gratulerer :)

  4. djurfotografen said, on december 17, 2010 at 10:48

    Hejsan!
    Undrar om du är intresserad av ett länkbyte? :)

    Mvh Malin – Djurfotografen

  5. Julia said, on december 17, 2010 at 11:31

    Grattis :)

  6. Stina Bjurström said, on december 23, 2010 at 17:28

    Grattis, Linus!

  7. jennifer said, on december 27, 2010 at 01:27

    Hej, du verkar intresserad av foto :) Jag har ett tips på en bra fotohemsida till dig – http://denisevanderroux.se

    Hennes bilder är underbara och förtjänar lite uppmärksamhet tycker jag. Så om du gillar dom kanske du kan tipsa om bloggen i ett inlägg! :)

    Ser du detta som spam så ber jag om ursäkt. Kram Jennifer

  8. Hanna said, on januari 1, 2011 at 17:49

    Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, vad som hänt i bloggvärlden under året osv.. Ha en trevlig kväll!

  9. Fotograf Elin Ivemo said, on januari 10, 2011 at 09:46

    jättesent grattis! haha.
    jag älskar presiennskuggorna över tröjan!


Kommentera

