• L i n u s J o h a n s s o n •

105.två bilder

Posted in foto;miljö by Linus on december 9, 2010

Tog med mig kameran till stan idag. Tänkte sätta tvinga-fram-fotoglädje-metoden i praktiken. Blev bara två bilder och den där glädjen kom inte heller fram. Men, den som väntar på något gott…

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Solveig Holstein said, on december 10, 2010 at 10:23

    Jag tror att du har alldeles för höga krav på dig själv att prestera varje gång du håller i kameran. Inte konstigt om fotglädjen försvinner då! Jämför man sig sen med alla andra skitduktiga fotografer så tappar väl den bästa sugen! Det måste vara samma känsla som att vara typ gitarrist och ha ett band, så himla svårt att sticka ut! Ta det lugnt! Din tid kommer…:)
    Översta bilden är cool, det är en Linus bild. Den understa kan vem som helst ta…;) (skojar)

  2. Isabell Andersson said, on december 14, 2010 at 20:01

    I hear you ! Fi fan för den här torkan. Jag hatar den. Känner en sån extrem olust att fota. Och i Ps går det inte precis bättre. Snacka om rostig. Fast för mig antar jag att det går hand i hand med att jag började på Rbls. Helt plötsligt hade jag ingen tid alls över. Jag som hade all tid i världen innan. Jag skulle aldrig i mitt liv byta tillbaka men jag önskar att den här dumma pressen jag har hängandes ovanför huvudet som ett stort svart moln kunde försvinna.

    Jag gillar dem. Alltså bilderna. :)

  3. Amanda FOTO said, on december 16, 2010 at 21:05

    Riktigt snygga bilder. Gillar speciellt den sista, så fint med huset mot snön.


Kommentera

