• L i n u s J o h a n s s o n •

103.min fotoskola del.1

Posted in foto;människan by Linus on november 19, 2010

Nu skall jag börja min fotoskola. Vi skall lära oss att reflexskärm är bra, om hur skärpedjup fungerar, och att man skall använda stativ vid självporträtt…

Nejdå, bara skämta. Skall inte ha någon skola. Vill bara berätta om att jag på någon vänster lyckats komma med i en bloggpanel på moderskeppets blogg. Gå in och läs.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. inkompetentmun said, on november 19, 2010 at 14:34

    Roligt!

  2. henke said, on november 28, 2010 at 09:13

    visst var du o maria på mässan igår lördag??
    Ni gick förbi mig med 10cm vid trappan vid stora scenen…men jag registrerade inte att det var ni förrens en stund efteråt.
    Tänkte säga hej men jag hittade inte er sen…

    hehe..typiskt.
    =)


Kommentera

