• L i n u s J o h a n s s o n •

95.instagram

Posted in foto;dokumentärt, foto;människan, foto;miljö by Linus on oktober 31, 2010

Alla som inte har instagram till sin iPhone, skaffa det nu. Det är en utav de bästa social/foto-appsen som finns just nu. Som om twitter möter flickr. Enligt mig då. Och den är helt gratis.

Jag är helt fast och fotar nästan hela tiden med min telefon. Alla bilder ovan och nedan är tagna och ”redigerade” i telefonen och de ligger alla på min sida på instagram. Om ni har lust så följ gärna mig där, namnet är okonsten. Och som man säger: Den bästa kameran är den som man har med sig.

Ps. Min kvinna har också instagram: Ordurval.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Little Pixie said, on oktober 31, 2010 at 19:19

    åh så fint!

  2. Louise Alexandersson said, on november 3, 2010 at 17:27

    har den redan installerad, and I LOVE!


Kommentera

