• L i n u s J o h a n s s o n •

92.studioporträtt

Posted in foto;människan, foto;studio by Linus on oktober 17, 2010


Foto: Maria Thulin & Linus Johansson

Jag & Maria fotograferade den här bilden för en vecka sedan i studion. Det har dock dröjt lite att färdigställa den iom att det har varit mycket att göra i veckan som gått. Jag känner att jag är lyckligt lottad som har en flickvän med samma intresse som mig, och att vi finner det roligt att samarbeta. Så det kommer mera, mycket mera. Men nu vill jag bara hem, och det där med att rensa upp och organisera i mitt fotoarkiv gick åt h***te.

Om någon har tips på bra mappsystem att använda sig utav när man organiserar bilder så lägg gärna en kommentar.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Julia said, on oktober 17, 2010 at 19:11

    Intressant. Vad har ni använt som bakgrund?

  2. inkompetentmun said, on oktober 17, 2010 at 19:11

    Riktigt härlig bild! Älskar tonerna.

  3. Henke said, on oktober 19, 2010 at 18:46

    Grymt bra!
    Som vanligt.. ;)

    Addade din blog förresten på min, bland ”friends” http://lastdaysofmoscow.tumblr.com/

    kör på!
    /enik1

    • Linus said, on oktober 21, 2010 at 09:00

      Fan vad fint=) Tack så mycket.
      Nu ligger du under min lista med=)

  4. R said, on oktober 27, 2010 at 00:47

    Himla vacker. Så skir att hon känns som ditklistrad på bakgrunden. Eller det kanske hon är? Eh.


Kommentera

