• L i n u s J o h a n s s o n •

91.gruvsamt

Posted in foto;människan by Linus on oktober 17, 2010


Foto: Maria Thulin


Foto: Linus Johansson

Sitter på Marias jobb nu. De skall jobba lite extra här på RBLS iom att de verkar ha mycket att göra, så jag passade på att följa med. Jag hade tänkt att sortera upp mitt bildarkiv, det är dock så sjukt tråkigt att jag dragit mig för att göra det hela dagen. När jag väl skulle börja så hittade jag två bilder från i somras då jag och Maria tog en roadtrip ut till Ornö. Så jag fastnade med att redigera dem istället för att göra någon nytta. Men nu är jag ju klar med bilderna och jag tror inte att jag kan strunta i det något mer, så nu skall jag ha tråkigt i en lång tid framöver. Metadata är en bitch osv…

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ida-Marie Fiskaa, Photography said, on oktober 17, 2010 at 13:13

    Nydlige bilder!

  2. e m m a said, on oktober 17, 2010 at 13:46

    fantastiska bilder! färgerna och speciellt skuggorna är grymma.

  3. Julia said, on oktober 25, 2010 at 12:14

    Vilket djup och vilken känsla i bilderna! :D


Kommentera

