• L i n u s J o h a n s s o n •

83.om kylskåpet hade varit magiskt så hade jag varit fet

Posted in foto;människan by Linus on september 29, 2010

Tjejen här ovan ligger nog och sover nu. Ja, hon ligger i alla fall och försöker att sova i rummet intill. Själv så sitter jag i köket och spanar efter något att äta. Och jag vet mycket väl att det som finns är pasta, bröd, frukt, fil och så vidare. Sådant man vanligtvis har i sitt kök, men ändå så fortsätter jag och letar efter något som inte finns. Ungefär som att en snickers och en folköl skulle dyka upp i kylskåpet efter att ha kollat igenom det en si så där 5 gånger. Men jag vet att det inte kommer att hända och därför så funderar jag på att ge med mig och bara bre en smörgås och dricka ett glas Oboy. God natt.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. smultris said, on september 30, 2010 at 09:18

    fast om kylskåpet vore magiskt så hade det ju bara trollat fram snickers och bärs som man inte blev fet av… ;)

  2. Patrik Petersson said, on oktober 2, 2010 at 16:36

    Riktigt najs bild :D

  3. Elin said, on oktober 17, 2010 at 14:57

    Du tar väldigt vackra bilder. Och din flickvän är sjukt söt. Ge henne en kram.


Kommentera

