• L i n u s J o h a n s s o n •

68.dokumentärt från bröllopet

Posted in foto;dokumentärt by Linus on augusti 5, 2010

Måste bara få tacka för alla fina kommentarer på inlägget nedan. Att ta oskulden som en bröllopsfotograf var mer än nervöst, det är så mycket som skall klaffa. Det är ändå fotografen som till en stor del har ansvaret för hur dagen kommer att bli ihågkommen rent visuellt. Människorna som var där, känslorna som visades och givetvis det viktigaste, brudparet. Men med de kommentarerna som jag fick med mitt inlägg nedan så känner jag mig rätt så självsäker med bilderna som togs. Tack, det betyder mycket!

Jag fotograferade inte bara brudparet under dagen. När det var fest på hotellet så dokumenterade jag givetvis alltsammans. Ovan ser ni först en bild på min kusins (bruden) farbror, och på bilden nedan sitter min far (till.v) och morbror och samtalar.

Kommentera

