• L i n u s J o h a n s s o n •

67.mitt första bröllop

Posted in foto;övrigt, foto;människan by Linus on juli 30, 2010

Några fotografier från bröllopet som jag fotograferade.

Tagged with: , ,

16 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. angee said, on juli 30, 2010 at 16:43

    riktigt fint! lite sagolikt och sådär magiskt som det ska vara under bröllop! vackertvackert!

  2. Solveig said, on juli 30, 2010 at 17:16

    Grattis! Kanonfina bröllopsbilder!!! Det kan man inte tro att det var första gången! Det här måste du väl vara helnöjd med, – visst är det väl roligt att fota brudpar?

  3. Stina Bjurström said, on juli 30, 2010 at 17:19

    Sjukt imponande, Linus. Jag vet ju att du är en av mina favoritfotografer, men har trots allt sett många fotografer jag gillar gå bet på just bröllop. Riktigt bra jobbat, underbara bilder.

  4. elsa said, on juli 30, 2010 at 17:21

    Åh vad fiiiiiint!

  5. Julia said, on juli 30, 2010 at 20:40

    Väldigt vackert!

  6. Annika said, on juli 30, 2010 at 23:19

    Helt fantastiskt vackert, Linus! Vilka otroliga miljöer! Det måste varit otroligt kul att fota där. Bilderna är sagolika :) Jag fotar mitt första bröllop imorgon, hoppas jag lyckas iaf i närheten av lika bra som du.

  7. stefanie said, on juli 31, 2010 at 11:04

    jag vill dyka in i bilderna. otroligt härliga och fyllda med kärlek!

  8. Patrik Petersson said, on juli 31, 2010 at 13:37

    Mycket fina bilder :D

  9. smultris said, on augusti 1, 2010 at 11:26

    fy fan vad duktig du är, det kan jag nog ha skrivit förr, både här och på din och Marias förra blogg ;)

    att du är grym på ljussättning är inget nytt men ändå fascineras jag över det otroligt fina ljus du har i bilderna. hade jag inte redan varit gift så hade jag anlitat dig som min bröllopsfotograf :D

  10. Emma said, on augusti 1, 2010 at 19:21

    wow. grymt snyggt ! speciellt andra bilden till vänster, ljuset och färgerna är helt gudomliga!

  11. Fröken V said, on augusti 2, 2010 at 23:45

    Fantastiska bilder..som alltid. Den femte, med bilen, är min absoluta favorit.

  12. Maja Miller said, on augusti 4, 2010 at 16:53

    Jattefina bilder Linus ! Och vilket vackert par minsann ..:) Fotografier som kommer finnas kvar generation efter generation.

  13. siri magnusdotter said, on augusti 4, 2010 at 17:25

    Fina.

  14. Karins fotoblogg said, on augusti 5, 2010 at 06:01

    Jo du, du kan du! Mycket snyggt och proffsigt.

  15. Fru Gundersen said, on augusti 6, 2010 at 11:09

    Tack kkæra kusin før att du tog alla dessa fina bilder på vår stora dag!!! Nu ska det bli førrstorninga på varje vægg hemm=)…hha

  16. johannas fotoblogg said, on augusti 16, 2010 at 12:51

    väldigt vackert!!


Kommentera

