• L i n u s J o h a n s s o n •

65.ink

Posted in övrigt; by Linus on juli 14, 2010

En bild jag arbetat ett tag på. Den är uppbyggd utav en massa bläckdroppar. Jag fick ihop 12 stockbilder med bläck, och sedan så skar jag ut ungefär 7 stycken småbitar som jag tyckte såg bra ut ur varje bild och frilade dem sedan. Det var den jobbiga biten. Sedan så har jag bara passat in bläcket efter en mall som jag gjort från ett annat foto som jag tagit. Och givetvis en massa småpill och liknande. Alltid lika roligt att se resultatet. Kram

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. sampa said, on juli 14, 2010 at 12:06

    Den här är underbar. Finner knappt nåra ord för att beskriva den! skulle vilja ha den förstorat, finns d någon möjlighet till det?
    Bra jobbat! Du är grym Linus!

    /S

  2. Patrik Petersson said, on juli 15, 2010 at 19:25

    Coolt!

  3. Simon Häggbom said, on juli 17, 2010 at 13:37

    Inte så ofta ja tittar in här linus, ledsen.. men inte viste jag att du var så konstnärlig.
    Denna var riktigt läcker, vet inte om man ska klaååa händerna eller skrika av rädsla :p
    Lite creepy är den

  4. Björn said, on juli 19, 2010 at 08:28

    Väldigt imponerande!

  5. viiktor said, on juli 20, 2010 at 20:05

    Riktigt snygga grejer! Jag har alltid velat ha inspirationen till att göra något liknande. När jag väl finner den har jag inge material. Grymt jobbat!

  6. Tommy said, on juli 24, 2010 at 20:56

    Grymt bra jobbat.

    Hade varit kul att se lite ”work in progress” bilder. På arbetsprocessen.


Kommentera

