• L i n u s J o h a n s s o n •

61.snabbt självporträtt

Posted in foto;människan by Linus on juli 10, 2010

Har fotograferat konstant sedan 09:00 i morse. Kom nyss tillbaka till hotellet och eftersom alla 6 stycken minneskort är fulla med bilder så har jag fått lov att springa upp till mitt rum för att föra över dem. Det måste finnas tomma minneskort då kvällen är ung och mycket återstår att dokumenteras. Men eftersom jag stått bakomför kameran hela dagen så passade jag på att ta ett självporträtt. Jag har snabbredigerat det och nu även lagt upp det. Nu klickar jag på publiceraknappen, sveper mitt glas med champagne och springer iväg ned för att fortsätta kvällen. Hej!

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maria said, on juli 10, 2010 at 16:11

    oh du är så fin älskling. längtar efter dig.

  2. Patrik Petersson said, on juli 12, 2010 at 14:54

    Mycket fin bild!


Kommentera

