• L i n u s J o h a n s s o n •

49.tack

Posted in foto;människan, inspiration;tips by Linus on juni 15, 2010

Idag när jag tittade in här på bloggen så utmärkte sig en kommentar lite extra. Den var signerad utav Stina Bjurström, som är ägaren utav en riktigt bra fotoblogg med namnet Meräntusenord. Tack Stina!

När man fått utmärkelsen bör man:
– Kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den.
– Tacka och länka till den som nominerade en.
– Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
– Berätta sju intressanta saker om sig själv.

Sju stycken läsvärda bloggar. Ej i rangordning:

1. MariaThulin
2.
somenfotograf
3. Meräntusenord
4. jimmyeriksson
5. pus-eye.
6. argijale
7. kallvarm

Jag är ledsen att det kan tyckas som att jag inte lagt ned någon tid på detta. Det har jag, och hade faktiskt publicerat 7 bloggar med tydliga motiveringar och även 7 stycken saker om mig själv. Men jag är så dålig på att skriva och kände att jag inte direkt vågade släppa iväg mina texter. Jag hade arbetat med det här inlägget sedan igår men jag valde att publicera en lättare variant. Lika snopen som på bilden här ovan.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Solveig said, on juni 16, 2010 at 07:31

    Gillar ditt självporträtt – du berör! Lille Thomas (bob hund) logga på din tröja sitter fint;)

  2. Stina Bjurström said, on juni 17, 2010 at 08:53

    Jag förstår hur du känner, det gör jag. Helt säkert var det inte bortkastad tid, för du lärde dig nåt om dig själv, och nästa gång eller gången därefter törst du släppa iväg texten. Dessutom är det modigt att skriva det du skriver, helt öppet. Bara en sån sak! Självinsikt is a good thing ;). Tack igen, jag blev lika glad tillbaka!


Kommentera

