• L i n u s J o h a n s s o n •

46.1färg,2sepia,2sv

Posted in foto;dokumentärt, foto;människan, musik; by Linus on juni 7, 2010

Tog en liten paus från allt arbete och redigerade lite gamla bilder. Har varit fullt upp idag, från 07:00 till 22:00. Nu är klockan 23:26 och jag skall fortsätta att arbeta, men 01:00 sätter jag stopp för skall upp 07:00 för att fortsätta; Puss

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Patrik Petersson said, on juni 7, 2010 at 21:48

    Najsiga bilder :D

  2. elsa said, on juni 8, 2010 at 05:36

    Gud så fina bilder!!! :o

  3. Marina said, on juni 8, 2010 at 07:58

    Vilka fantastiska bilder. Är glad att jag hittade hit. Nu kan jag drömma mig bort i någon timme till.

  4. Solveig said, on juni 8, 2010 at 09:18

    Mycket känsla i alla bilderna! Thåström-bilderna är kanon!

  5. smultris said, on juni 15, 2010 at 21:01

    porträttbilden i mitten till höger är sjukt snygg, jag älskar ljuset och skuggorna…

    och Thåström, älskde älskade Thåström… Fint fångat ;)

  6. Anna said, on juni 17, 2010 at 09:18

    haha Thåström … mannen myten. grymma bilder.


Kommentera

