• L i n u s J o h a n s s o n •

41.love antell/florence valentin

Posted in foto;människan, foto;press by Linus on maj 20, 2010

Jag är sjukt osäker på bilden ovan. Visst, jag tycker om kompen och ljuset i den. Och jag tror nog att den skulle göra sig bäst i svartvitt. Och då med en ganska så hård kontrast. Men så blev det inte, och jag banade (ps-skämt) iväg som det lätt kan bli ibland. Saken är att jag inte ens tycker om redigeringen. Den är för plastig och för ”okej, nu lek-tushar jag en bild i brist på annat”.

Jag lägger nog upp bilden bara för att jag inte tycker att jag har något annat vettigt att komma med just för stunden. Hade jag varit en modebloggare så hade jag kunnat köra dagens outfit, men jag vill inte pracka på er min klädsmak. Ledsen för det. Istället så lägger jag upp en bild jag inte är nöjd med bara för att jag har tråkigt. För jag har varit och nosat i alla hörn här på nätet och det finns inget mer att göra. Så att skriva ett inlägg här är som att stänga dörren bakom sig och gå ut i en park för dricka en folköl. Och det skall jag göra med lite Refused i lurarna; Vackert.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Patrik said, on maj 20, 2010 at 20:14

    Jag tycker den va fin i färg med även om jag kan hålla med om det svartvita med hård kontrast. Kanske blir den rolig såhär för man förväntar sig det andra?

  2. Ingrid said, on maj 21, 2010 at 07:19

    Jag gillar bilden. Och inlägget. Gillar hans konstiga pose och väggens struktur. Man blir inte riktigt klok på bilden. Något saknas, liksom. Nåväl!


Kommentera

