• L i n u s J o h a n s s o n •

40.anitprettotitel (så där ja)

Posted in foto;dokumentärt, foto;människan by Linus on maj 18, 2010

Som sagt; så där ja. Äntligen lite värme och glädje här. Bilderna är ifrån lördags då jag och några utav mina närmaste vänner firade att det var sommar på riktigt. 24+, öl, fotbollslek, grill och gemenskap i vitabergsparken. Det är första gången som jag fotar sedan ca två veckor tillbaka. Tog med mig kameran mest för att dokumentera hänget. Det blev tyvärr dock bara två bilder på Oa som jag orkar lägga upp. Men Oa är söt så det gör inget. Glad Sommar. Hej!

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Joakim said, on maj 18, 2010 at 16:13

    Älskar dina bilder. Du är grym!

    PS: Jag fotar också men inte alls med samma kreativitet eller känsla som du. Kolla gärna in min fotoblogg en snabbis om du har tid över.


Kommentera

