• L i n u s J o h a n s s o n •

31.jag suger

Posted in foto;människan, foto;miljö by Linus on april 14, 2010

Fråga mig inte om titeln, är bara bitter. Imorgon blir en fin dag, enligt väder-appen på phonen så skall det bli kring 8-10 grader och sol. Jag och Simon har inhandlat lite mellanformatsfilm och skall glida ut i våren och ta lite foton med hasselbladaren.

Och du vackra, anonyma person som kommenterade för någon vecka sedan och skrev att jag skall sluta att fotografera mig själv. Aldrig i livet människa, du får helt enkelt titta på det andra hållet. Här är en bra blogg om du inte gillar självporträtt: http://karinsfotoblogg.blogspot.com

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. siri said, on april 14, 2010 at 06:33

    fiiiiiiiiiiiiiin. fiiiiinis. fint. finast.

  2. Ms. V said, on april 14, 2010 at 13:21

    well, ibland måste man röra på sig för att inte stagnera!

  3. Karinsfotoblogg said, on april 19, 2010 at 13:02

    Hmm… är det bra att bli hänvisad till mig om man inte vill se någons självporträtt? Hos mig finns det mest bilder på mina barn och blommor…. ;)

    Hur som helst, jag gillar dina självporträtt och bilder! :)

  4. Marit said, on april 22, 2010 at 17:09

    oooh, nice!

  5. smultris said, on maj 14, 2010 at 11:58

    haha, skrev nån det alltså?

    ja inget förvånar ju längre, man borde vara beredd på det mesta i kommentarsväg… jag fick själv en kommentar av en människa som förbryllade mig rejält, nåt om att jag skulle sluta ursäkta mig själv i bildtexterna jämt och att hon var så trött på det att hon skulle sluta läsa hos mig.

    intressant då jag inte visste vem hon var eller att hon läste ens ;)
    vi löste det iaf sen men man undrar hur folk kan ”ställa krav” på en i ens egen blogg :)

    sluta aldrig med självporträtten, det är ju dom som är spännande.


Kommentera

