• L i n u s J o h a n s s o n •

29.since08

Posted in foto;dokumentärt, foto;människan by Linus on april 9, 2010

Rotade fram tre foton som jag tog tidigt 2008 och redigerade om dem.
(Tyvärr så försvinner en enorm mängd skärpa när man lägger upp bilderna på bloggen. Men, vad skall man göra?)

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Annika said, on april 9, 2010 at 07:05

    Du var grym redan då. Jag gillar den tunga svärtan och ljuset som faller på exakt rätt ställe.

    Trist med skärpan, testat att lägga upp bilderna från flickr istället? Det gör jag, vet inte om det är bättre dock :)

  2. stina said, on april 9, 2010 at 12:01

    Håller med Annika i allt hon säger. Irreterande med skärpan. Om du tror jag kan vara till hjälp får du gärna dra ett mail där du berättar hur du laddar upp osv. Jag tycker jag brukar få ut precis den skärpa jag vill ha, men jag kanske inte är så petig, hihi.


Kommentera

