• L i n u s J o h a n s s o n •

25.helgen i svartvitt

Posted in foto;dokumentärt, foto;människan, video; by Linus on mars 31, 2010

Åkte upp i minibussen till Umeå Open med vännerna i Penny Century som skulle spela där. Martin bakom ratten klarade av Stockholm Sundsvall på tre och en halv timma. En stor och fin eloge till honom. Resan avgick lite senare än väntat; klockan halv tio, och vi var framme när det fortfarande var ljust ute.

Jag tog en massa roadpictures på vägen till Umeå och träd är ett utav mina favoritmotiv. Dock så måste fotot tas från fordonets fönster i förbifarten. Jag lekte med Olle i presscentret och spelade musikquiz i hans permanenta lägenhet. Jag var och såg Totalt Jävla Mörker som gjorde den bästa spelningen under hela Umeå Open tillsammans med det sjukt charmanta och uppkäftiga Göteborgsbandet Makthaverskan som jag fick en liten förälskelse i.

Jag bodde hemma hos Patrik & Robin en kväll och det blev en mycket lyckad efterfest på fredagen. Vin, trevligt folk och livemusik in på småtimmarna. Riktigt fint. Nedan finns ett litet filmklipp på en lite för full Robin som spelar munspel och Patrik sjungandes med gitarr. Tack för en mycket fin helg allesammans. Vi syns snart; xoxo

Vodpod videos no longer available.
more about ”umeå open”, posted with vodpod
Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sirkka said, on april 3, 2010 at 08:02

    Härliga roadtrip bilder, gillar den symboliska konsert-jesus som omfamnar sina anhängare. :o)


Kommentera

