• L i n u s J o h a n s s o n •

07.visstärdetvackert

Posted in foto;människan, foto;miljö by Linus on mars 4, 2010

Siri åker till England imorgon och jag blir lämnad ensam här i Linde i fem dagar. Det skall bli riktigt skönt, ja inte att Siri åker men själva grejen att få vara lite ensam ett tag känns otroligt lyftande. Jag har även, om än lite sent ansökt om ackreditering till Umeå Open som infinner sig nu i slutet utav Mars. Så om det går vägen så undrar jag om det är någon som skall bila upp från stockholm just då och om det finns plats för en pojk i baksätet? Hör av dig/er på linus@linusjohansson.se om sådant är fallet.

Märkte också att det bara finns två killar på bloglovins topp-100 fotobloggar; You go girls!

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. David said, on mars 4, 2010 at 23:44

    Länge leve pojkar! Gillar bilden, vart är det? Sverige?

    • Linus said, on mars 5, 2010 at 03:32

      Länge leve!
      Tack så mycket. Det är i södra Spanien faktiskt, var där över nyår.

  2. Annika said, on mars 5, 2010 at 07:17

    Jag tycker det borde vara fler killar på topp-100!! Mindre kläder och mindre smink bland fotobloggarna skulle vara trevligt, så ni får kämpa på ni få killar som finns! :)

  3. Johanna said, on mars 5, 2010 at 08:31

    Tror du menar aldrigstilla.blogspot.com, har för mig att jag sett lensbaby hockeybilder där. Men är inte helt säker.

    Vilket matriarkat fotobloggsvärlden är!
    Eller det kanske är bloggvärlden över lag som är det.


Kommentera

